Innlegg med stikkord ‘sommer

Kvinnen i skogen. Del 2

Obs, les del 1 først.

Jeg holdt pusten og ventet. Turde ikke røre en finger. Det gikk sikkert et minutt, kanskje to. Hun kom ikke ut igjen.
“Faen”, tenkte jeg. Jeg hadde skremt henne vekk. Langsomt begynte jeg å gå mot hytten. Ville prøve å komme nær den på baksiden.
Kanskje jeg kunne se inn et vindu?

Jeg beveget meg langsomt og forsiktig gjennom terrenget. Livredd for å utløse flere forstyrrende lyder. Etter noen minutter hadde jeg gått i en liten bue og var nå bare 7-8 meter fra baksiden hytten. Jeg så et åpent vindu, men det var så høyt oppe på veggen at jeg måtte helt inntil for å kunne se inn. Det turte jeg ikke. Hvis hun var det inne ville hun oppdage meg..
Jeg fikk istedet en vill idè. Et lite stykke foran meg stod et furutre. De nederste grenene så absolutt ut til å kunne fungere som stige. Jeg kunne i det minste komme meg halvannen meter opp, og på den måten lettere se inn, og ned i rommet innenfor. Som tenkt så gjort. Jeg snek meg bort til treet og klatret forsiktig opp. Gren for gren. Jo høyere opp i treet jeg kom, jo mer fikk jeg se. Og på den øverste av de tilgjengelige grenene mistet jeg nesten pusten igjen.
Jeg så henne. Hun lå på en seng inntil veggen på motsatt side av rommet, kanskje 6 meter i luftlinje foran meg. Hun lå med øynene lukket, fremdeles naken. Denne gang så jeg henne på skrått forfra, og jeg så alt.. Hun lå med det ene benet rett fram. Det andre hadde hun trukket opp mot seg. Den ene hånden brukte hun til å massere brystene sine. Hun vekslet mellom dem, og jeg kunne se at vortene var store og stive. Hun lekte med dem mellom fingertuppene. Den andre hånden lå over kjønnet hennes. Jeg kunne se hvordan hun beveget to av fingrene i små sirkler øverst i sprekken. Hun lå helt stille. Så stille at jeg kunne se hvordan brystene hennes hevet og senket seg i takt med pusten. Av og til rykket det litt til i underlivet hennes. Tydelig ukontrollert.
Dette var noe av det mest opphissende jeg har sett i hele mitt liv. Situasjonen i seg selv var også ekstremt pirrende! Dette var noe man bare kunne drømme om. Noe som aldri skjedde i virkeligheten..
Men her stod jeg og betraktet denne vakre kvinnen. Jeg visste det var galt, og innerst inne følte jeg meg litt dum, men jeg klarte ikke ta øynene fra henne. Det var som om tiden stod stille der og da. Pikken min var igjen blitt steinhard, og jeg klarte ikke la være å ta på den.
Jeg holdt meg fast i treet med en hånd, mens jeg lirket den andre ned i shortsen og lukket den rundt ståpikken. Jeg stirret på denne vakre kvinnen som elsket med seg selv mens jeg klemte og knadde på forhuden som omkranset mitt eget harde kukhode, og kjente hvordan varmen spredte seg i underlivet mitt. Den pulserte. Det rykket i den hver gang blodet strømmet gjennom den, og det begynte for alvor å føles deilig.
Pikken var nå steinhard og det var blitt trangt i shortsen. Uten å tenke meg om lot jeg den falle ned til anklene mine. Jeg trakket ut av den og lot den falle ned på bakken. Alt i rolige bevegelser og så stille som mulig. Jeg var redd for at hun skulle oppdage meg hvis jeg beveget meg for brått. Det så ut som at hun lå med lukkede øyne, men jeg var ganske sikker på at hun ikke kunne se meg uansett.
Med pikken fri begynte jeg å runke den i lange drag. Jeg rullet forhuden opp og ned over det blodfylte, følsomme pikkhodet i jevne, rytmiske bevegelser. Kanskje ett drag i sekundet, mens jeg nøt synet av kvinnen foran meg. Hun, sammen med den friske luften og skogen rundt meg gjorde dette til noe av det mest opphissende jeg har opplevd, så det tok ikke lang tid før nytelsen nesten tok overhånd. Jeg måtte senke takten litt for ikke å komme for raskt.
I ettertid har jeg tenkt at det egentlig ikke hadde spilt noen rolle, men der og da hadde jeg et ønske om å komme sammen med henne.
Jeg kunne se at hun pustet tyngre og raskere. Håndbevegelsene hennes gikk også raskere, både rundt brystvortene og mellom bena. De ukontrollerte rykkene med underlivet kom også hyppigere og hyppigere. Det så ut som om hun nærmet seg..
Plutselig stoppet hun. Hånden ble liggende helt stille over kjønnet hennes. Eneste bevegelsen var brystene som hevet og senket seg i takt med pusten. Slik lå hun noen sekunder før hun begynte å bevege seg igjen. Langsomere enn før. Det virket som om hun tok en liten pause for å spare orgasmen. Hun ville ikke komme ennå..
Solen skinte inn vinduet og lyste opp rommet hun lå i. Mesteparten av kroppen hennes badet i sollys og jeg husker at jeg tenkte det måtte gjøre det ekstra varmt og deilig.. Hun flyttet hånden fra brystene. Lot den gli raskt nedover siden av henne samtidig som hun løftet begge knærne og spredte bena helt.. Kjønnet hennes åpnet seg som en duggfrisk blomst i solen. Hun førte hånden over hoften og rundt, på baksiden av låret hennes. Helt rundt slik at fingertuppene la seg inntil nederste del av sprekken. Hun lekte med leppene. Åpnet og lukket dem med to fingre mens hun masserte klitoris jevnt med den andre hånden. To av fingrene gled inn i hullet hennes. Og litt ut igjen. Slik lå hun.. i solen, og elsket med seg selv. Det var det vakreste jeg noengang hadde sett. Jeg kunne se hvordan det glinset av kåthet i sprekken hennes. Og på fingrene som gikk dypere og dypere inn i den.
Underlivet hennes våknet til liv igjen og hun jukket nå kraftig mot sine egen fingre. Jeg kunne høre at hun var i ferd med å miste kontrollen over orgasmen som ventet..
“Mmmmm.. mmmmmm..”, kom det fra henne. Oftere og oftere, høyere og høyere.
Selv var jeg også på bristepunktet. Hypnotisert av hennes handlinger og villskapen i denne situasjonen. Hun gjorde det som om det var den naturligste ting i verden.. Jeg klemte litt hardere rundt ståpikken min og økte takten. Jeg prøvde å jukke imot hånden min i samme takt som hun jukket mot sine hender. Fantaserte om at det var den glinsende, våte fitten hennes jeg støtte mot hvert tak jeg presset den gjennom høyrehånden min.

Spenningen og den gode følelsen var overveldende. Jeg prøvde å fokusere på henne. Prøvde å holde øynene åpne og blikket klart. Orgasmen min hadde startet. Dypt inni underlivet mitt et sted startet prosessen. Ren, varm nytelse spredte seg fra et sted mellom pungen og endetarmen og ut i hele kroppen.
Jeg så på kvinnen foran meg mens jeg tok i mot nytelsen. Kroppen hennes spente seg og hun skjøv underlivet opp mens små krampetrekninger raste gjennom henne. Minst to av fingrene på hennes venstre hånd var usynlige. Kanskje tre.. De var presset helt inn.. Høyrehånden gnikket urytmiske små sirkler i øverste del av den glinsende sprekken hennes. Noen lange “Aaaaahhh”. ble presset ut av hennes halvåpne munn mens orgasmen raste gjennom henne.
Samtidig kjente jeg at den første ladningen med sæd var på vei opp gjennom pikken. Det er ikke alltid jeg kjenner dette men noen ganger, når det er spesielt godt eller spesielt mye sprut.. Da kjenner det komme. Og det gjorde jeg nå.
Det blinket foran øynene mine idet spruten kom. Ubeskrivelig nytelse rullet gjennom hele meg, og jeg kjente at jeg sprutet og sprutet.. I min fantasi sprutet jeg inni henne.. Jeg spylte hennes varme indre vegger mens hun spente seg mot meg og tok i mot hver dråpe..
Jeg opplevde et fyrverkeri foran øynene mine. I bakgrunnen hørte jeg knirking fra sengen hun lå på inni hytten. Jeg hørte stønn og tung pust. Jeg hørte små klask fra løvet på bakken foran meg, der spermen min landet. De siste dråpene rant ut av meg og nedover låret. Jeg var skjelven i knærene og følte at hele treet ristet.

Langsomt kom jeg til meg selv igjen, mentalt utmattet av den intense nytelsen. Jeg fokuserte blikket på sengen i hytten og så at den var tom. Jeg ble nesten grepet av panikk. Kvinnen var borte! Sengen var tom..
Hvor var hun? Jeg klarte ikke røre meg. Utrolig at jeg ikke hadde sett henne gå. Uroen over å ikke vite hvor hun var fikk det til å ga kaldt nedover ryggen min. Plutselig så jeg henne. Hun stod og lente seg til hjørnet av hytten til venstre for meg. Knappe 10 meter unna. Hus bare stod der, fremdeles naken. Og hun så rett på meg.
Uten å tenke meg om hoppet jeg ned fra treet. I samme bevegelse plukket jeg opp shortsen fra bakken og la på sprang oppover skogsiden. Jeg så meg ikke tilbake før etter flere sekunder. Hun stod der ennå.. Og så etter meg. En halvnaken mann som løp gjennom skogen med buksen i hånden.
Det må ha vært litt av et syn..

Jeg fikk panikk der og da. I ettertid har jeg angret på at jeg stakk av. Det kunne vært spennende å blitt værende der, og sett hvordan situasjonen ville utviklet seg. Idiotskap, egentlig. Å flykte fra en deilig naken dame, ensom i en hytte i skogen..
Jeg har ofte gått tur på stien der senere, men aldri truffet mennesker. Tanken på henne er der ofte. Det hadde vært gøy å møte henne igjen.

Kvinnen i skogen.

Det var for noen år siden. Jeg gikk tur i skogen like ved vårt landsted. Hytten ligger ved sjøen, men det er et stort skogs -og utmarkområde på baksiden. Det er der jeg liker å gå. Stillheten og roen der er balsam for sjelen, og et perfekt sted til å lade batteriene mellom travle arbeidsuker hjemme i Bergen.

Dette skjedde en varm og fin sommerdag i begynnelsen av ferien. Det var lettskyet og tørt, og jeg gikk kun i shorts og t-skjorte. Jeg gikk alene på en sti jeg ofte går på. Etter en drøy time i skogen ble jeg overrasket av en jogger. En kvinne som kom løpende bakfra passerte meg raskt og fortsatte på stien foran meg. Jeg ble overrasket fordi jeg aldri hadde møtt noen her før. Hun holdt bra fart og avstanden mellom oss ble raskt større. Det eneste jeg kunne se av henne var at hun var blond, normalt slank og hadde på seg en rød treningsdrakt. Buksen hennes var brettet opp til knærne og toppen kortarmet.
Jeg ble nysgjerrig og interessert. Syntes det var spennende å treffe på en kvinne her ute. Interessen bli ikke mindre da jeg så at hun noen hundre meter foran meg tok av fra stien og fortsatte å løpe oppover i skogen til venstre for meg. Hvor hadde hun tenkt seg?

Jeg stoppet da jeg kom til det stedet der hun hadde skiftet retning. Jeg så etter henne oppover i skogen der hun hadde løpt, men så ingenting. Ingen bevegelser og ingen lyd.
Nysgjerrigsom jeg er begynte jeg å gå etter henne. Terrenget gikk skrått oppover. Bakken var dekket av en del trær og busker, men det var lett å komme frem.
Etter ca 50 meter opp i skråningen kom jeg til min store overraskelse inn på en ny sti. Denne var smalere og tydelig mindre trafikkert. Jeg tenkte på joggeren og bestemte meg for å følge stien et stykke.
Etter noen minutter raskt gange kom jeg til en liten åpning i skogen, og jeg fikk øye på en gammel hytte. Jeg stoppet og ble stående helt stille. Det jeg så fikk meg nesten til å miste pusten.. og det eneste jeg hørte var hjertet mitt som banket. Hytten lå vakkert til mellom trær og busker på høyre side av stien, litt oppe i en skråning. Utenfor hytten så jeg kvinnen. Hun var kanskje 50 meter unne meg.
Hun lente seg mot rekkverket rundt terrassen mens hun tøyet ut etter jobbeturen. Den røde treningsdrakten hang over rekkverket hun lente seg mot. Hun var naken. Jeg så det blonde håret hennes ligge i bølger nedover skuldrene hennes, og den nakne ryggen hennes glinset av svette i solen.
Jeg tok noen rolige skritt til siden. Prøvde å komme litt mer i skjul av buskene og trærne rundt meg. Jeg var uansett sikker på at hun ikke kunne se meg. Sommerfuglene i magen min var plutselig i full aktivitet. Jeg tenkte noen sekunder på hva jeg skulle gjøre. Jeg ble stående å se på henne mens det sitret i kroppen min av spenning. Kvinnen, som jeg antok var i begynnelsen av 30 årene, brukte noen minutter på å strekke og tøye utenfor hytten. Jeg fulgte henne med blikket og skulle oppriktig ønske jeg var nærmere henne.

Hun gikk inn i hytten, men kom ut igjen noen sekunder senere. Hun hadde med seg en flaske som hun tok en slurk av mens hun satte seg ned på bakken. For første gang fikk jeg sett henne skikkelig. Hun hadde et vakkert ansikt og en deilig, kvinnelig kropp.
Hun begynte å smøre seg inn med noe som jeg antok var solkrem, og jeg kjente at spenningen jeg følte var i ferd med å gå over i kåthet. Kikkeren i meg frydet seg, og følelsen av å se på henne uten at hun visste om mitt nærvær var svært pirrende. Det føltes forbudt, men var samtidig ganske uskyldig. Jeg kunne bare se henne på skrått bakfra, men jeg kunne se at hun smurte seg godt inn. Veldig godt. Jeg var ikke nær nok til å se alle detaljer, men jeg så godt hånden hennes gli over den ene brystet hennes og massere det før hun trakk den tilbake og konsentrerte seg om noe annet. Det så ut som om hun smurte seg inn nede mellom lårene. Grundig..

Pikken min vokste langsomt og ukontrollert nå, og jeg ville nærmere henne. Jeg ville se bedre.

Jeg ville forflytte meg rundt henne. Komme meg bak hytten. Tenkte at det ville være lettere å se derfra. Jeg begynte å ta noen forsiktige skritt i den retning, uten å ta øynene fra henne. Satt hun å onanerte? Ute i det fri? Det måtte være det hun gjorde.. Blodet bruste i årene mine av tanken. Plutselig tråkket jeg på en haug med kvister og lyden som fulgte var høy og brå. Kvinnen reiste seg raskt og snudde seg i min retning. Jeg satt på huk og holdt pusten. Jeg så henne gjennom buskene som skjulte meg. Hun hadde en nydelig slank og spenstig kropp, passelig store, perfekt formede bryster og en lekker, smal stripe med trimmet kjønnshår dekket sprekken hennes.

Hun var så vakker der hun stod i solen og speidet inn mot skogen. Jeg fikk nesten dårlig samvittighet for at jeg hadde forstyrret henne. Jeg tror ikke hun så meg, men hun må ha blitt litt utrygg for hun snudde seg og småløp inn i hytten.

Del 2 kommer om kort tid.

Trekantsex i fylla!

42-17852056

Trekantsex kan være gøy..

Det var sommer, deilig og varmt i været…Jeg skulle på grillparty..
Jeg var kledd i en søt hvit sommerkjole, Jeg så ganske så uskyldig ut, hvit kjole, solbrun kropp og blondt krøllete hår..
Jeg følte meg deilig og jomfruelig!
Vi grillet og drakk, altså jeg og en del folk til..Jeg var mest opptatt av å flørte med Jacob, og kanskje litt med Lene også..Hun var søt..Timene gikk, jeg ble brisen..Nei, full ble jeg…
Alle var enige om at bading i stampen var en utmerket ide!
Alle sammen kledde av seg og klatret fumlende og fulle ned i stampen. Varmt og deilig.. Der fant jeg ut at all hvitvinen måtte slukes med en gang..Smart Mia, smart!
Jeg ble mer og mer drita. Jacob ville absolutt ha med meg inn for å dusje etter stampbadingen. Dusje du liksom? Hvorfor ikke bare si det sånn det er? Mia, jeg vil ha med deg inne for å knulle vettet av deg!
Det hadde jeg egentlig ikke mye imot, det pleier jeg sjelden å ha.
Vi gikk i dusjen. Pikken hans stod rett opp da han kom inn, den var klar!
Klar for fitta mi tenkte jeg i det jeg gikk ned på kne og smakte på ham.
Det gikk vel et par minutter med suging før da John kom inn..Jeg bare lo og fortsatte med sugingen…

Etter dette husker jeg ikke så altfor mye..Litt usikker på hvordan alt ble til…
Men av en eller annen grunn, eller av ren nysgjerrighet og kåtskap så havnet vi alle sammen på soverommet..
Jeg, Jacob og John…
Det skulle pules…
Eneste jeg husker fra soverommet var at jeg ble tatt hardt bakfra av Jacob mens jeg sugde John.
Nedtur..Poenget er vel å huske ting, jeg husker faen meg nesten ingenting.

Jeg våknet dagen etter, alene i sengen..Jeg hadde blitt så i de grader pult…
Hardt..Lenge…

En vet at en har blitt pult hardt å lenge når en drar hjem med sprengt kalkun i stedet for ei høne!

Tid for sol sommer og utesex!

Jeg er en av de som kaster undertøyet og ikler mer skjørt og kjoler så fort gradestokken stiger oppimot 20 grader! Det gir nemlig lettere anledning og tilgang til herlig sex i det fri😉

Det er bare en helt herlig følelse når gradestokken har krøpet såpass mye oppover at vi faktisk også i dette kalde landet kan få nesen ut av døren uten en jakke! Jeg er en av de som elsker denne tiden på året og jeg prøver å utnytte den mest mulig, blant annet ved å droppe undertøyet dersom det er naturlig. Det er en deilig følelse å kjenne vinden blåse oppunder skjørtet og alt er varmt og livet er herlig.

En annen ting som er deilig med denne årstiden er at den åpner for mange nye og spennende steder å ha sex på! Nå kan vi endelig komme oss ut av sengen og ned fra vaskemaskinen, og oppdage nye spennnende steder med sexpartnerne våre:) Man må selvsagt ha en viss ting for litt offentlig sex, for mange steder kan man jo selvsagt bli oppdaget!

Stranden: Har prøvd dette en del ganger, men med varierende hell! Å få sand på diverse steder var ikke noe særlig for min del, for det klødde noe helt infernalsk i flere dager etterpå! Sandkorn er noen småjævler som ikke er så lett å bli kvitt nemlig. Dersom man skal ha sex på stranden, så anbefaler jeg stående sex eller at man finner seg et fint lite svalbard/fjell, eller satser på i vannet, selv om saltvann ikke er det beste å ha sex i.

Skogen: I stående posisjon mot et furutre fungerer utmerket, liggende er jeg mer skeptisk. Dette er som med stranden, bare her sliter man med barnnåler! De stikker hakket mer enn sand for å si det slik, men er med overlevbart! I en skog er det dessuten lettere å høre dersom noen kommer;)

Parken: Mer åpent enn skogen, men med mykerer grunn. Dersom man skal ha sex i parken må man enten finne et veldig godt skjulested bare noen busker eller i en mer utemmet del av parken, eller vente til det blir litt mørkere og folk begynner å gå hjem.

Enger og gressbakker: Dette er en av mine favoritter, dog ikke tidlig på morgenen da det ofte enda er litt fuktig i bakken! Er man heldige kan man finne mange ensomme enger og gressbakker der man kan hengi seg til gjensidig nytelse. Selvsagt ganske store muligheter for å bli oppdaget dersom man ikke er forsiktig men det er jo litt av spenningen;)

Balkong: En annen av mine favoritter, men da må den være litt høyt oppe! Er kjempedeilig å bli tatt bakfra mens man ser utover fra balkongen og kjenner vinden og solen mot kroppen. Dobbel nytelse;)

På byen: Det er utrolig hvor mange steder som egner seg for en kjappis, selv inne i byen. Dersom man har øynene åpen, kan man finne mange muligheter! Et smalt smug, en sidegate, bak noen busker osv. Ikke så lurt å oppsøke de mest traffikerte gatenen, men dersom man går litt utenfor allfarsvei så kan man finne litt av hvert!

Bilen: Dette går selvsagt også om vinteren, men på sommerhalvåret har man også mulighet for å åpne dørene og dermed få litt mer bevegelsefrihet enn man kan om vinteren uten å fryse ballene av seg;)

Prøverom: Dette funker jo også når det er kaldt ute, men enda bedre om sommeren fordi man ikke trenger å kle av seg like mange lag som man må om vinteren! Utfordringen er bare å finne en butikk med litt bortgjemte prøverom. HM funker som regel dårlig siden de har vakter, men dersom man er snedig er dette et godt alternativ allikevel, for det vil hindre uvedkommende å plutselig gå inn på en, men man risikerer samtidig at den ansatte kan oppdage en. Sats på halvstore butikker med lite personal og der prøverommet er litt bortgjemt! Og velg gjerne det innerste prøverommet.

Så nå skal jeg ta på meg kjolen og ta meg en tur ut i det flotte været:D Ha en fin og deilig dag!

Happy ending for Secret Callgirl?

Der filmene gjerne ender lykkelig er det langtfra så sikkert at virkeligheten ender på samme måte. Kjærlighet og sexsalg er en veldig vanskelig kombinasjon!

Jeg har fortsatt ikke solgt sex siden jeg mer eller mindre bestemte meg for å slutte. Problemet er bare at sommeren nærmer seg, samtidig som lånekassen ikke gir en noe å leve for i sommermånedene. økonomisk er det da meget mulig at det blir tøft å få dekke selv basalutgifter som husleie osv fremover, ettersom jeg ikke får jobbet så mye på ekstrajobben min som jeg skulle ønske. Dermed er det veldig lett for meg å falle tilbake til det jeg vet er både lønnsomt og effektivt, nemlig sexsalg. Det er vel derfor de sier det er så vanskelig å slutte med å selge sex – det blir en lett løsning å gå tilbake til når man på ny havner i en økonomisk knipe.

Det som holder meg tilbake denne gangen er den gutten jeg har nevnt flere ganger til nå i bloggen min, han som har vært en veldig god venn over lang tid. Jeg vil bare si de av dere som la igjen kommentarer som indikerte at han sikkert var interessert i mer enn vennskap ettersom han holdt rundt meg så lenge, hadde helt rett! For ca en uke siden ble grensene fra vennskap til sex krysset godt og grundig ved hjelp av en flaske vin, og vi holdt rundt hverandre og pratet i flere timer etterpå. Han er ikke typen til one night stands og sånne ting, så det å få han til sengs har egentlig vært veldig vanskelig. Om det blir mer en fuckings good friends er derimot ikke godt å vite. Vi har hatt en del telefonkontakt etter dette har skjedd, og han ønsker å treffe meg igjen snart, men siden det er midt i eksamenstiden for meg har jeg ikke mulighet på en stund.

Problemet med å ha sex med følelser er bare at det blir sykt vanskelig å skulle ha sex uten følelser igjen. Selv om sexsalg kunne vært en måte å komme meg gjennom sommeren på, tviler jeg på at det blir noe av det nå som det er såpass mye fremgang med han vennen min som betyr så mye for meg. En ting er sikkert – jeg blir søt når andre blir fulle, og det er jævlig vanskelig å kombinere den der kjipe mellomfasen før man går inn i et forhold med det å skulle selge sex! Det å ha følelser for andre går helt fint så fremt det ikke er indikasjon på at det er gjengjeldt, men når det er sjanse for at det kan bli noe mer klusser det til sexsalget noe helt vanvittig! Dermed tror jeg det blir til en sexsalg-fri sommer på meg også.. selv om det kanskje er for drøyt å kalle sexsalg for en avhengighet får jeg bare ta hver dag av gangen jeg også, slik andre avhengige gjør. Det er ikke stort annet jeg kan gjøre.

Kan dette virkelig bli den happye endingen som får meg ut av prostitusjonen for godt? Jeg har jo tross alt sluttet, men jeg har ikke sluttet mer enn at jeg vet at veien tilbake til sexsalget fortsatt er veldig kort. Jo mer tid jeg tilbringer med denne gutten, jo lengre blir derimot veien tilbake igjen.