Innlegg med stikkord ‘sol

Kvinnen i skogen.

Det var for noen år siden. Jeg gikk tur i skogen like ved vårt landsted. Hytten ligger ved sjøen, men det er et stort skogs -og utmarkområde på baksiden. Det er der jeg liker å gå. Stillheten og roen der er balsam for sjelen, og et perfekt sted til å lade batteriene mellom travle arbeidsuker hjemme i Bergen.

Dette skjedde en varm og fin sommerdag i begynnelsen av ferien. Det var lettskyet og tørt, og jeg gikk kun i shorts og t-skjorte. Jeg gikk alene på en sti jeg ofte går på. Etter en drøy time i skogen ble jeg overrasket av en jogger. En kvinne som kom løpende bakfra passerte meg raskt og fortsatte på stien foran meg. Jeg ble overrasket fordi jeg aldri hadde møtt noen her før. Hun holdt bra fart og avstanden mellom oss ble raskt større. Det eneste jeg kunne se av henne var at hun var blond, normalt slank og hadde på seg en rød treningsdrakt. Buksen hennes var brettet opp til knærne og toppen kortarmet.
Jeg ble nysgjerrig og interessert. Syntes det var spennende å treffe på en kvinne her ute. Interessen bli ikke mindre da jeg så at hun noen hundre meter foran meg tok av fra stien og fortsatte å løpe oppover i skogen til venstre for meg. Hvor hadde hun tenkt seg?

Jeg stoppet da jeg kom til det stedet der hun hadde skiftet retning. Jeg så etter henne oppover i skogen der hun hadde løpt, men så ingenting. Ingen bevegelser og ingen lyd.
Nysgjerrigsom jeg er begynte jeg å gå etter henne. Terrenget gikk skrått oppover. Bakken var dekket av en del trær og busker, men det var lett å komme frem.
Etter ca 50 meter opp i skråningen kom jeg til min store overraskelse inn på en ny sti. Denne var smalere og tydelig mindre trafikkert. Jeg tenkte på joggeren og bestemte meg for å følge stien et stykke.
Etter noen minutter raskt gange kom jeg til en liten åpning i skogen, og jeg fikk øye på en gammel hytte. Jeg stoppet og ble stående helt stille. Det jeg så fikk meg nesten til å miste pusten.. og det eneste jeg hørte var hjertet mitt som banket. Hytten lå vakkert til mellom trær og busker på høyre side av stien, litt oppe i en skråning. Utenfor hytten så jeg kvinnen. Hun var kanskje 50 meter unne meg.
Hun lente seg mot rekkverket rundt terrassen mens hun tøyet ut etter jobbeturen. Den røde treningsdrakten hang over rekkverket hun lente seg mot. Hun var naken. Jeg så det blonde håret hennes ligge i bølger nedover skuldrene hennes, og den nakne ryggen hennes glinset av svette i solen.
Jeg tok noen rolige skritt til siden. Prøvde å komme litt mer i skjul av buskene og trærne rundt meg. Jeg var uansett sikker på at hun ikke kunne se meg. Sommerfuglene i magen min var plutselig i full aktivitet. Jeg tenkte noen sekunder på hva jeg skulle gjøre. Jeg ble stående å se på henne mens det sitret i kroppen min av spenning. Kvinnen, som jeg antok var i begynnelsen av 30 årene, brukte noen minutter på å strekke og tøye utenfor hytten. Jeg fulgte henne med blikket og skulle oppriktig ønske jeg var nærmere henne.

Hun gikk inn i hytten, men kom ut igjen noen sekunder senere. Hun hadde med seg en flaske som hun tok en slurk av mens hun satte seg ned på bakken. For første gang fikk jeg sett henne skikkelig. Hun hadde et vakkert ansikt og en deilig, kvinnelig kropp.
Hun begynte å smøre seg inn med noe som jeg antok var solkrem, og jeg kjente at spenningen jeg følte var i ferd med å gå over i kåthet. Kikkeren i meg frydet seg, og følelsen av å se på henne uten at hun visste om mitt nærvær var svært pirrende. Det føltes forbudt, men var samtidig ganske uskyldig. Jeg kunne bare se henne på skrått bakfra, men jeg kunne se at hun smurte seg godt inn. Veldig godt. Jeg var ikke nær nok til å se alle detaljer, men jeg så godt hånden hennes gli over den ene brystet hennes og massere det før hun trakk den tilbake og konsentrerte seg om noe annet. Det så ut som om hun smurte seg inn nede mellom lårene. Grundig..

Pikken min vokste langsomt og ukontrollert nå, og jeg ville nærmere henne. Jeg ville se bedre.

Jeg ville forflytte meg rundt henne. Komme meg bak hytten. Tenkte at det ville være lettere å se derfra. Jeg begynte å ta noen forsiktige skritt i den retning, uten å ta øynene fra henne. Satt hun å onanerte? Ute i det fri? Det måtte være det hun gjorde.. Blodet bruste i årene mine av tanken. Plutselig tråkket jeg på en haug med kvister og lyden som fulgte var høy og brå. Kvinnen reiste seg raskt og snudde seg i min retning. Jeg satt på huk og holdt pusten. Jeg så henne gjennom buskene som skjulte meg. Hun hadde en nydelig slank og spenstig kropp, passelig store, perfekt formede bryster og en lekker, smal stripe med trimmet kjønnshår dekket sprekken hennes.

Hun var så vakker der hun stod i solen og speidet inn mot skogen. Jeg fikk nesten dårlig samvittighet for at jeg hadde forstyrret henne. Jeg tror ikke hun så meg, men hun må ha blitt litt utrygg for hun snudde seg og småløp inn i hytten.

Del 2 kommer om kort tid.

Tid for sol sommer og utesex!

Jeg er en av de som kaster undertøyet og ikler mer skjørt og kjoler så fort gradestokken stiger oppimot 20 grader! Det gir nemlig lettere anledning og tilgang til herlig sex i det fri😉

Det er bare en helt herlig følelse når gradestokken har krøpet såpass mye oppover at vi faktisk også i dette kalde landet kan få nesen ut av døren uten en jakke! Jeg er en av de som elsker denne tiden på året og jeg prøver å utnytte den mest mulig, blant annet ved å droppe undertøyet dersom det er naturlig. Det er en deilig følelse å kjenne vinden blåse oppunder skjørtet og alt er varmt og livet er herlig.

En annen ting som er deilig med denne årstiden er at den åpner for mange nye og spennende steder å ha sex på! Nå kan vi endelig komme oss ut av sengen og ned fra vaskemaskinen, og oppdage nye spennnende steder med sexpartnerne våre:) Man må selvsagt ha en viss ting for litt offentlig sex, for mange steder kan man jo selvsagt bli oppdaget!

Stranden: Har prøvd dette en del ganger, men med varierende hell! Å få sand på diverse steder var ikke noe særlig for min del, for det klødde noe helt infernalsk i flere dager etterpå! Sandkorn er noen småjævler som ikke er så lett å bli kvitt nemlig. Dersom man skal ha sex på stranden, så anbefaler jeg stående sex eller at man finner seg et fint lite svalbard/fjell, eller satser på i vannet, selv om saltvann ikke er det beste å ha sex i.

Skogen: I stående posisjon mot et furutre fungerer utmerket, liggende er jeg mer skeptisk. Dette er som med stranden, bare her sliter man med barnnåler! De stikker hakket mer enn sand for å si det slik, men er med overlevbart! I en skog er det dessuten lettere å høre dersom noen kommer;)

Parken: Mer åpent enn skogen, men med mykerer grunn. Dersom man skal ha sex i parken må man enten finne et veldig godt skjulested bare noen busker eller i en mer utemmet del av parken, eller vente til det blir litt mørkere og folk begynner å gå hjem.

Enger og gressbakker: Dette er en av mine favoritter, dog ikke tidlig på morgenen da det ofte enda er litt fuktig i bakken! Er man heldige kan man finne mange ensomme enger og gressbakker der man kan hengi seg til gjensidig nytelse. Selvsagt ganske store muligheter for å bli oppdaget dersom man ikke er forsiktig men det er jo litt av spenningen;)

Balkong: En annen av mine favoritter, men da må den være litt høyt oppe! Er kjempedeilig å bli tatt bakfra mens man ser utover fra balkongen og kjenner vinden og solen mot kroppen. Dobbel nytelse;)

På byen: Det er utrolig hvor mange steder som egner seg for en kjappis, selv inne i byen. Dersom man har øynene åpen, kan man finne mange muligheter! Et smalt smug, en sidegate, bak noen busker osv. Ikke så lurt å oppsøke de mest traffikerte gatenen, men dersom man går litt utenfor allfarsvei så kan man finne litt av hvert!

Bilen: Dette går selvsagt også om vinteren, men på sommerhalvåret har man også mulighet for å åpne dørene og dermed få litt mer bevegelsefrihet enn man kan om vinteren uten å fryse ballene av seg;)

Prøverom: Dette funker jo også når det er kaldt ute, men enda bedre om sommeren fordi man ikke trenger å kle av seg like mange lag som man må om vinteren! Utfordringen er bare å finne en butikk med litt bortgjemte prøverom. HM funker som regel dårlig siden de har vakter, men dersom man er snedig er dette et godt alternativ allikevel, for det vil hindre uvedkommende å plutselig gå inn på en, men man risikerer samtidig at den ansatte kan oppdage en. Sats på halvstore butikker med lite personal og der prøverommet er litt bortgjemt! Og velg gjerne det innerste prøverommet.

Så nå skal jeg ta på meg kjolen og ta meg en tur ut i det flotte været:D Ha en fin og deilig dag!